Inloggegevens vergeten?

Contact

Heeft u vragen over Z login of Z login eHerkenning neemt u dan gerust contact met ons op middels onderstaand contactformulier. U kunt ook kijken of uw vraag beantwoord wordt bij de veelgestelde vragen.

Contactformulier

U kunt onze klantenservice ook telefonisch bereiken op werkdagen van 9.00 uur tot 16.30 uur op telefoonnummer: 0900-9439624.

Wanneer u belt met onze klantenservice, krijgt u een keuzemenu. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u te kiezen uit de volgende mogelijkheden:
 
1. Voor vragen over inloggen met Z login of Z login eHerkenning
     U kunt kiezen uit de opties:
     1 - Voor vragen over uw gebruikersnaam of wachtwoord
     2 - Voor technische vragen over het inloggen
 
2. Voor vragen over het aanvragen of vragen over het activeren van Z login eHerkenning
     U kunt kiezen uit de opties:
     1 - Voor vragen over het aanvragen van eHerkenning
     2 - Voor vragen over een lopende Z login eHerkenning aanvraag
     3 - Voor vragen over de door u ontvangen eHerkenning activatiecode
 
     U kunt kiezen uit de opties:
     1 - Voor vragen over een door u te betalen factuur
     2 - Voor vragen over een abonnement of een abonnementswijziging

4. Voor overige vragen



RVO over op niveau EH3

logoRVOnl_klein.png

Vanaf medio 2018 verhoogt RVO.nl het benodigde niveau eHerkenning van 2+ naar niveau 3. Heeft u een middel dan moet u deze upgraden naar niveau 3.


eHerkenning

Lees meer...