Klachtenprocedure ZET solutions

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. ZET solutions beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van de dienstverlening verder te verbeteren. Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft ZET solutions een klachtenprocedure. We vinden het belangrijk dat uw visie op de klacht gehoord wordt en dat klachten snel worden afgehandeld.

Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de dienstverlening van ZET solutions, dan legt u deze eerst voor aan de klantenservice van ZET solutions. U kunt uw klacht telefonisch 0900-9439624 of per e-mail indienen (klantenservice@zetsolutions.nl).

Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost door onze klantenservice? Dan kunt u in beroep gaan en uw klacht indienen (schriftelijk) bij de directie van ZET solutions.

Klacht indienen bij directie
Heeft u een reactie van de afdeling klantenservice ontvangen op uw klacht en u bent niet tevreden met de reactie? Dan kunt u een brief naar de directie sturen.
Geef in de brief duidelijk aan wat uw klacht is en waarom u niet tevreden bent met de oplossing. Vermeld altijd uw persoonlijke gegevens. Uw brief stuurt u naar (postzegel niet nodig):

ZET solutions
t.a.v  Directie
Klachtenprocedure
Antwoordnummer 277
8200 VB LELYSTAD

Reactie binnen 6 weken
De directie streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. U ontvangt uiterlijk binnen 6 weken een reactie.

maandag 23 oktober 2017

Solvency II en CRD IV rapportages met eHerkenning

Voor het aanleveren van Solvency II rapportages bij DNB hebben verzekeraars EH3 nodig. Klik hier voor aanvragen. Kredietinstellingen kunnen vanaf 1 juni testen met inloggen met EH3 voor aanlevering van CRD IV rapportages.

Meer info over Digitaal Loket Rapportages

TenderNed over op eHerkenning

Voor inloggen op TenderNed heeft u minimaal een EH2 middel nodig. Kijk hier of u gebruik kunt maken ledenvoordeel.

Meer info over inloggen op Tenderned

Waarom eHerkenning aanschaffen?

Bekijk het filmpje om te zien waarom collega-bedrijven kiezen voor eHerkenning.

beeld_EH_kamps_250.png
Klik hier voor het filmpje.

Inloggen EH Beheer Module

Heeft u een Z login EH Beheer Module? Klik dan hier om in te loggen en direct aan de slag te gaan.

3 jaar vooruit betalen met korting

Voor de betrouwbaarheidsniveaus 2, 2+ en 3 is het mogelijk om uw contract voor 3 jaar vooruit te betalen. U krijgt dan een aantrekkelijke korting. Klik hier voor een overzicht van de tarieven.