U maakt gebruik van Internet Explorer 11. Deze browser wordt niet meer ondersteund.

Voor een optimale gebruikerservaring adviseren we u een andere browser te installeren. Z login ondersteunt de laatste versies van: Edge, Chrome, Firefox en Safari.

image

Login bij Mijn Kadaster met eHerkenning van Z login

Een helder proces, met een duidelijke uitkomst. Met Z login kan je snel aan de slag met eHerkenning, omdat het aanvragen van eHerkenning bij Z login eenvoudig is kan het al in 5 minuten geregeld worden. 

  • Klik op de button Nu aanvragen
  • Doorloop de stappen en download het contract
  • Activeer je eHerkenningsmiddel en koppel jouw Mijn Kadaster account

Waarom kiezen voor Z login?

   mannetjes

      Onbeperkt inloggen bij alle dienstverleners zonder onverwachte extra kosten

   raket

      Makkelijk en snel online aanvraag en uitgifteproces

   chat

      Een leverancier met kennis die je graag adviseert

  eh3

      Gebruik eHerkenning niveau 3 van Z login al vanaf €29,95 per jaar

Beheermodule

Heb je al eHerkenning, maar wil je meerdere gebruikers toevoegen? Of wil je machtigingen toe kennen?

Dit kan aangepast worden in de Beheermodule door de beheerder, dit wordt ook wel Mijn Z login genoemd. Log gemakkelijk in op je Z login account en vul de veranderingen eenvoudig en snel in.

Label

eHerkenning niveau 3 wordt de norm

Bij steeds meer overheidsinstanties heb je eHerkenning nodig om in te loggen. Vanwege de privacy wetgeving (AVG) zullen verreweg de meeste diensten achter eHerkenning niveau 3 (EH3) aangeboden gaan worden. Voor het inloggen bij Kadaster is eHerkenning op niveau 3 nodig. Naast het Kadaster zijn er nog ruim 600 (overheids)organisaties waarbij u veilig kan inloggen met eHerkenning.

Heb je meerdere bedrijven of vestigingen?

Enterprise Solution is bedoeld voor organisaties die te maken hebben met meerdere gebruikers en/of bedrijven/ vestigingen. Wij bieden je een aantrekkelijke offerte en persoonlijke ondersteuning daar waar nodig.

Veelgestelde vragen eHerkenning voor Kadaster

Wat is eHerkenning en waarom moet dit worden gebruikt voor Kadaster?

eHerkenning is een digitaal authenticatiemiddel waarmee gebruikers zich online kunnen identificeren bij overheidsinstanties en andere organisaties. Voor toegang tot bepaalde online diensten van het Kadaster is eHerkenning vereist, omdat het de veiligheid van transacties waarborgt en de identiteit van gebruikers verifieert.

Is eHerkenning persoonsgebonden?

Ja, eHerkenning is persoonsgebonden en kan niet overgedragen of gedeeld worden met een collega. Dit betekent dat alle medewerkers die Mijn Kadaster gebruiken een eigen eHerkenningsmiddel nodig hebben.

 

Kan je één eHerkenningsmiddel gebruiken als je meerdere ondernemingen bezit? 

Ja. Je hoeft niet voor elke organisatie opnieuw een eHerkenningsmiddel aan te vragen. Je kan aan 1 eHerkenningsmiddel de verschillende KVK-nummers van je ondernemingen koppelen. Kijk dan hier voor meer informatie. 

Je hebt een eHerkenningsmiddel op een lager niveau dan EH3. Kan je dan inloggen bij Mijn Kadaster?

Met een lager betrouwbaarheidsniveau (EH2 of EH2+) kan je per 1 juli niet inloggen wanneer je gebruik maakt van 1 of meerdere diensten waarvoor eHerkenning verplicht wordt. Je moet dit niveau eerst verhogen naar EH3.