Klachtenregeling eHerkenning dienstverlening

Wij beschouwen klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft UnifiedPost B.V. een klachtenregeling. We vinden het belangrijk dat uw visie op de klacht gehoord wordt en dat klachten snel worden afgehandeld.

Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de eHerkenning dienstverlening van UnifiedPost B.V., dan legt u deze eerst voor aan de Customer Service. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Klacht indienen bij directie
Heeft u een reactie van de afdeling Customer Service ontvangen op uw klacht en u bent niet tevreden met de reactie? Dan kunt u een brief naar de directie sturen.

Geef in de brief duidelijk aan wat uw klacht is en waarom u niet tevreden bent met de oplossing. Vermeld altijd uw persoonlijke gegevens. Uw brief (postzegel niet nodig) stuurt u naar :

UnifiedPost B.V.
t.a.v. Directie
Antwoordnummer 277
8200 VB LELYSTAD

Reactie binnen 6 weken
De directie streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren, uiterlijk binnen 6 weken.