eHerkenning beheren met Z login

Enterprise Solution voor eHerkenning

Image

Minder middelen nodig en tot 30% korting. Hoe kan dat?

Omdat u aan 1 middel meerdere bedrijven/ vestigingen kunt koppelen heeft u minder middelen nodig. Daarnaast kunt u afhankelijk van het volume tot wel 30% korting krijgen op de middelen die u nog nodig heeft.

Meer over de kosten en besparingen

Meer over de kosten en besparingen

Sluit

Tarieven Beheermodule

Aansluitkosten: afhankelijk van het aantal middelen worden er aansluitkosten in rekening gebracht.

Voor het inregelen van extra bedrijven/ vestigingen wordt eenmalig
€ 25,- per extra bedrijf/ vestiging in rekening gebracht. Het is mogelijk om meerdere bedrijven/ vestigingen op te nemen in de Beheermodule.

Wanneer een middel van een medewerker voor meerdere bedrijven/ vestigingen geactiveerd moet worden, dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht:
- per eHerkeningsmiddel, per extra bedrijf/ vestiging eenmalig € 5,00
- per EH1 middel, per extra bedrijf/ vestiging € 2,50 per jaar
- per EH2, EH2+, EH3 en/of EH4 middel, per extra bedrijf/ vestiging
€ 12,50 per jaar

Beheermodule kost geld en toch geld besparen?

Dit is mogelijk omdat u minder middelen hoeft aan te schaffen. Dit omdat u middelen van gebruikers aan meerdere bedrijven/ vestigingen kunt koppelen. Daarnaast bieden wij volume kortingen tot wel 30% per middel. Per saldo bent u bij ons dus veel minder kwijt.

Image

Onbeperkt middelen en machtigingen beheren.

In de Z login Beheermodule kan een organisatie alle bedrijven/ vestigingen die zijn aangemeld in één Beheermodule beheren.
Per gebruiker kan worden aangegeven voor welke bedrijven/ vestigingen ze moeten kunnen inloggen. Ook kunnen er een of meerdere beheerder(s) aangesteld worden. De beheerders hebben zelf ook een middel nodig om te kunnen inloggen in de Beheermodule, waar ze machtigingen kunnen toekennen, wijzigen of intrekken.
Kortom: Er is overzicht en controle.

Meer over de Beheermodule

Nieuw

Sluit

Meer gemak en mogelijkheden voor beheerder(s)

1) De Beheermodule maakt het voor de beheerder(s) mogelijk om zelfstandig nieuwe gebruikers aan te melden.

2) Wanneer deze nieuwe gebruikers in loondienst zijn bij de organisatie(s) waarvoor middelen worden aangevraagd, dan mag de beheerder een verklaring afgeven over de identiteit van de gebruiker. Hierdoor kan het middel sneller zonder fysieke identiteitscontrole door
Z login worden uitgegeven aan de gebruikers.

3) Ketenmachtigingen: Beheerders kunnen straks ook ketenmachtigingen vastleggen.

Image

Centrale beheerder aanwijzen

Ervaring heeft ons geleerd dat het nodig is dat er altijd tenminste 1 centrale beheerder moet worden aangesteld. Deze centrale beheerder moet toegang hebben tot alle bedrijven/ vestigingen in de Beheermodule. Daarnaast kunnen er andere beheerders worden aangesteld met bevoegdheid zijn voor slechts een of enkele bedrijven/ vestigingen.

De reden voor de keuze voor een centrale beheerder voor alle bedrijven/ vestigingen is dat de organisatie via deze beheerder bijna alle zaken online kan regelen voor alle bedrijven/ vestigingen.

Meer info

Centrale beheerder

In de overeenkomst, die door de wettelijke vertegenwoordiger(s) wordt ondertekend, wordt vastgelegd dat de (centrale) beheerder(s) bevoegd worden om namens de wettelijke vertegenwoordiger(s) alle handelingen te mogen uitvoeren die nodig zijn voor het beheer en wijzigen van de eHerkenningsmiddelen en de bijbehorende machtigingen.

Image

Complexere organisaties vragen om specialisten die u helpen.

Wij hebben op de achtergrond een team van specialisten die u kunnen helpen met het aanvraag- en uitgifte proces van middelen. Wij weten als geen ander hoe ingewikkeld de situatie soms is. Wie mag er tekenen als wettelijk vertegenwoordiger? Kunnen middelen ook in het buitenland uitgegeven worden? Enzovoort. Wij helpen u graag bij het soepel doorlopen van het aanvraag- en uitgifte proces.

Meer info

Vragen of hulp nodig?

Sluit

Onze accountmanagers en onze eHerkenning specialisten helpen u persoonlijk

Het aanvraag- en uitgifte proces voor eHerkenning is in lang niet alle gevallen eenvoudig. Klanten hebben vragen en soms ook (intensieve) begeleiding nodig. Wij bieden voor iedereen begeleiding op maat. Daar waar nodig komt onze accountmanager of eHerkenning specialist bij u langs om u vraag te analyseren. Vervolgens bieden wij een oplossing op maat.

Z login Enterprise Solution

eHerkenning beheren

Dashboard

Als beheerder heeft u, met de Beheermodule, een centraal overzicht over wie welk niveau middel heeft en waarvoor de persoon gemachtigd is. U ziet ook of iemand als 2e factor SMS TAN heeft of een OTP device.

Meerdere bedrijven/ vestigingen

Het is mogelijk om in één Beheermodule meerdere bedrijven/ vestigingen op te nemen. Tevens kunt u middelen van gebruikers koppelen aan meerdere bedrijven/ vestigingen zonder dat er nieuwe accounts aangemaakt moeten worden. U kunt ook beheerders machtigen voor het elke of slechts een beperkt aantal bedrijven/ vestigingen.

Beheren

In de Beheermodule kunt u bestaande machtigingen wijzigen; beëindigen, schorsen, activeren
of verlengen. Nieuwe bedrijven/ vestigingen en nieuwe middelen worden na activatie direct getoond in de Beheermodule en kunnen vanaf dan worden beheert door de beheerder(s).

Nieuwe functies

Binnenkort kan de beheerder als deze daarvoor gemachtigd is online nieuwe middelen uitgeven aan nieuwe gebruikers.
Tevens kunnen dan online wijzigingen over bestaande middelen worden geregistreerd.

De feiten

Z login Beheermodule is de #1 beheeromgeving voor eHerkenning

413

dienstverleners

891

aangesloten diensten

135124

Z login-gebruikers

Het mooie aan Z login is dat ik ook met een OTP device kan inloggen

Met Z login eHerkenning kan ik veilig inloggen, bijvoorbeeld bij RVO. Ons bedrijf ligt in een buitengebied, waar het bereik voor mobiele telefoons niet altijd optimaal is. Het mooie aan Z login is dat ik ook met een OTP device kan inloggen, waardoor ik ook toegang kan krijgen tot de relevante informatie als mijn bereik slecht is. En omdat we LTO-lid zijn krijg ik bovendien extra korting!

Eefje Meihuizen-Kuyt
Agrarisch ondernemer en Districtraad FrieslandCampina

Ik zag meteen dat we dit centraal, concernbreed moesten aanpakken. Gelukt, met dank aan de klantenservice

Met de Beheermodule houden we overzicht over alle afdelingen en divisies. Voor ons is het een hulpmiddel om ons werk goed te kunnen doen. Met zoveel vestigingen zou uitzoeken wie we waarvoor moeten machtigen nog best ingewikkeld kunnen zijn. Dankzij de professionele ondersteuning van de klantenservice was het echter snel geregeld en kunnen we het nu zelf beheren.

Marcel Koppenol
Facilicom Group

Voor KWS is eHerkenning een must voor het meedoen aan aanbestedingen én het aanvragen van vergunningen

En het levert een aanmerkelijke tijdwinst op.

Joost van der Krogt
Hoofd bedrijfsbureau Rotterdamse vestiging KWS

Z login doet meer

Misschien ben je hier naar op zoek

eHerkenning niveau 3

In 2019 wordt eHerkenning verplicht voor veel overheidsinstanties. Mede vanwege privacy (AVG) zullen verreweg de meeste diensten achter eHerkenning niveau 3 aangeboden gaan worden. Nog geen eHerkenning? Kies dan nu alvast voor niveau 3.


Meer over eHerkenning niveau 3

eHerkenning op alle niveaus

Er zijn eHerkenningsmiddelen op 5 betrouwbaarheidsniveaus (EH1, EH2, EH2+, EH3 en EH4). Hoe hoger het betrouwbaarheidsniveau, hoe meer zekerheid de dienstverlener krijgt over uw online identiteit. Wij leveren alle niveaus.


Bekijk alle niveaus

Onze antwoorden op

Veelgestelde vragen

Wat is eHerkenning precies?

eHerkenning is de manier van inloggen voor ondernemers. Met een eHerkenningsmiddel logt u met één gebruikersnaam en wachtwoord, op een veilige manier in bij alle aangesloten organisaties/ diensten. Dat betekent minder wachtwoorden onthouden.

Wat zijn de niveaus in eHerkenning?

Er zijn eHerkenningsmiddelen op meerdere betrouwbaarheidsniveaus (EH1, EH2, EH2+, EH3 en EH4). Hoe hoger het betrouwbaarheidsniveau, hoe meer zekerheid de dienstverlener krijgt over uw online identiteit. Voor een middel op een hoger betrouwbaarheidsniveau moet u bij de aanvraag meer controlestappen doorlopen om uw identiteit en handelingsbevoegdheid vast te stellen.

Welk niveau heb ik nodig?

Kies het hoogste betrouwbaarheidsniveau van de online diensten waar u wilt gaan inloggen. U kunt altijd inloggen bij een dienst waar een lager betrouwbaarheidsniveau nodig is.

Kijk op onze dienstverleners pagina om te kijken welk niveau u nodig heeft.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Als u niet meer beschikt over uw wachtwoord is het mogelijk om na het opgeven van uw gebruikersnaam een nieuw tijdelijk wachtwoord op te vragen. Na ontvangst van uw tijdelijke wachtwoord kunt u zelf een nieuwe wachtwoord instellen.

Nieuwe wachtwoord aanvragen

Kan ik mijn huidige Z login eHerkenningsmiddel upgraden?

Als u niet het juiste betrouwbaarheidsniveau heeft kunt u het Z login eHerkenningsmiddel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Als u uw Z login eHerkenningsmiddel upgrade naar een hoger niveau dan blijven uw online dossiers toegankelijk.

Nu middel upgraden

Waarom wordt eHerkenning niveau 3 de norm?

Sommige dienstverleners zijn/ worden verplicht om hun dienst op met eHerkenning (EH3 of EH4) aan te bieden. Dit heeft onder andere te maken met de nieuwe AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) die sinds mei 2018 van kracht is. Wanneer er sprake is van uitwisseling van persoonsgegevens dan wordt al snel eHerkenning betrouwbaarheidsniveau 3 gekozen/ vereist.