Hoe werkt upgraden?

Inloggen bij een online dienst die een hoger betrouwbaarheidsniveau vereist dan uw huidige eHerkenningsmiddel? Dan moet u uw middel upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. Wij helpen u daarbij.

Het is belangrijk om te weten dat bij het upgraden van een eHerkenningsmiddel eerder gedane controles opnieuw en aanvullende controles moeten worden uitgevoerd. Met deze aanvullende controles wordt uw identiteit en uw handelingsbevoegdheid vastgesteld op het hogere betrouwbaarheidsniveau.

Wat moet u doen en waar moet u opletten?

  1. Bepaal naar welk niveau u wilt upgraden. Volg het reguliere proces voor het aanvragen van eHerkennings middel(en);
  2. Let er bij uw aanvraag op dat u de bedrijfsgegevens invult zoals u wilt dat we uw bedrijf bij eHerkenning gaan registreren. Denk hierbij aan:
    – KvK nummer en eventueel het vestigingsnummer. Als u uw bedrijf registreerd met een vestigingsnummer dan kunt u voor dit bedrijf niet inloggen bij alle (overheids)instellingen. Wilt u bijvoorbeeld inlogen bij het UWV werkgeversportaal dan kan dat aleen als u reg8istreerd zonder vestigingsnummer.
  3. Let er bij uw aanvraag op dat de NAW gegevens, e-mailadressen en eventueel mobiele telefoonnummer exact overeenkomen met uw huidige registratie.
  4. Print het contract uit en geef bij de ondertekening aan dat het een upgrade betreft van uw huidige Z login eHerkenningsmiddel(en).
    Stuur het contract en aanvullende gegevens per post naar ons toe.
  5. Na controle en verwerking van uw aanvraag wordt/ worden de activatiecode(s) verzonde, waarmee de opgegeven beheerder(s)/ gebruiker(s) online hun persoonlijke Z login eHerkenning kunnen activeren voor het nieuwe niveau.

Start uw upgrade naar:

Z login eHerkenning Beheermodule of meerdere middelen/bedrijven

Beschikt u al over een Z login eHerkenning Beheermodule of wilt u voor meer dan 5 gebruikers of meerdere bedrijven in één keer upgraden? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.

Meerdere bedrijven/ gebruikers upgraden