Klachtenregeling eHerkenning dienstverlening
Wij beschouwen klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft Z login eHerkenning een klachtenregeling. We vinden het belangrijk dat uw visie op de klacht gehoord wordt en dat klachten snel worden afgehandeld.
Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de eHerkenning dienstverlening van Z login, dan legt u deze eerst voor aan de Customer Service. Dit kan telefonisch of per e-mail.
Klacht indienen bij directie
Heeft u een reactie van de afdeling Customer Service ontvangen op uw klacht en u bent niet tevreden met de reactie? Dan kunt u een brief naar de directie sturen.
Geef in de brief duidelijk aan wat uw klacht is en waarom u niet tevreden bent met de oplossing. Vermeld altijd uw persoonlijke gegevens. Uw brief (postzegel niet nodig) stuurt u naar :
Z login eHerkenning
t.a.v. Directie
Antwoordnummer 277
8200 VB LELYSTAD
Reactie binnen 6 weken
De directie streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren, uiterlijk binnen 6 weken.