U maakt gebruik van Internet Explorer 11. Deze browser wordt niet meer ondersteund.

Voor een optimale gebruikerservaring adviseren we u een andere browser te installeren. Z login ondersteunt de laatste versies van: Edge, Chrome, Firefox en Safari.

image

Wat kunt u nu doen?

In de e-mail kunt u zien welke machtiging is verlopen en per welke datum de machtiging is beëindigd. Is de machtiging niet meer nodig om in te loggen bij een dienst? Dan hoeft u niets te doen.

Om de machtiging weer aan te zetten, logt u in op de beheermodule in Mijn Z login. Hoe u opnieuw een machtiging kan aanzetten, leest u hier.

Waarom is de machtiging verlopen?

Er zijn verschillende redenen mogelijk waarom de machtiging is verlopen:

  • De Gebruiker heeft de afgelopen 25 maanden de machtiging niet gebruikt.
  • De geldigheidsduur van 5 jaar is overschreden en u, of een ander Beheerder, heeft niet tijdig een verlenging ingediend.
  • De machtiging is door u, of een andere Beheerder, beëindigd.