U maakt gebruik van Internet Explorer 11. Deze browser wordt niet meer ondersteund.

Voor een optimale gebruikerservaring adviseren we u een andere browser te installeren. Z login ondersteunt de laatste versies van: Edge, Chrome, Firefox en Safari.

image

Update30 april 2024

Het Kadaster stapt uiterlijk 1 juli 2024 over op inloggen met eHerkenning voor gebruikers van onder andere Mijn Kadaster. Op de website van Kadaster kunt u lezen voor welke diensten eHerkenning nodig is.

Zijn er medewerkers in uw organisatie die toegang (moeten) hebben tot Mijn Kadaster? Vraag dan zo snel mogelijk eHerkenning niveau 3 aan. Vergeet daarbij niet om ook de machtiging aan te zetten voor Mijn Kadaster.

Het aanvragen van eHerkenning is eenvoudig en kan al in 5 minuten geregeld worden. U heeft hiervoor een aantal zaken nodig:

  • De KVK-gegevens van de organisatie
  • Een geldig identiteitsbewijs
  • Een kopie van het legitimatiebewijs van de wettelijk vertegenwoordiger

Heeft u meerdere middelen nodig? Dan kunnen we u daar uiteraard bij helpen. Kijk hier voor meer informatie.

Met een eHerkenningsmiddel kunt u online zaken doen met honderden organisaties in de publieke, semi-publieke en private sector. eHerkenning is te vergelijken met DigiD, maar dan voor bedrijven. Net als DigiD is een eHerkenningsmiddel een persoonlijke inlog maar dan namens een bedrijf.

 

Z login is leverancier van eHerkenning en thought leader op gebied van online identity.

Lees meer